Biuletyn PLD nr 7

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 4 Wrz 1998, 16:49:31 CEST

On Fri, Sep 04, 1998 at 03:24:43AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Chłopaki zgłaszajcie co biezrzecie w imadło :) nie koniecznie mi ale
> choćby na listę. Ta sama uwaga do każdej innej osoby która ma zamiar za
> coś się chwycić i to bez względu na to czy to jest spec czy tłumaczenie. W
> końcu po to ta lista jest żeby takie inforamcje rozprowadzać.

  * sgml-tools (stare, z poprawkami Piotrka Pogorzelskiego dla pl,
  ale generalnie tylko spec)

  * sgml-common (spec) (podstawa katalogów SGML i DSSSL)

  * jade (spec) parser SGML i DSSSL

  * wml (spec i przebadanie czy da się spolszczać bez bólu) (złożony
  makroprocesor do HTML)

  * HTML-dtd (spec)

  * HTML-dsssl-style (spec, może porpawki by nie ignorował polskiego META)

  * TEI-lite-dtd (spec)

  * DocBook-dtd (spec)

  * DocBook-dsssl-style (spec) (maszynka do konwersji DocBook na jadetex,
  rtf, html)

  * tei-lite (spec) (maszynka do konwersji tei, docbooka, linuxdoc
na HTML, LaTeX)

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/