Dokumentacja w HTMLu

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 5 Wrz 1998, 15:06:23 CEST

On Fri, Sep 04, 1998 at 08:16:46PM +0200, hector w kki.net.pl wrote:
> Chyba Ziemek zaproponował tutaj niedawno udostępnianie całej dokumentacji
> w HTMLu przez httpd.  Można rozwinąć koncepcję i wprowadzić
> _serwer_dokumentacji_ do którego by się odwoływały inne hosty sieci
> lokalnej.  Podczas instalacji byłaby możliwość wyboru, czy instalować
> dokumentację czy wykorzystać istniejący serwer w sieci.
to akturat nie ma sensu. Zawsze można dać (choć nie jestem pewien czy
na poziomie instalacji):
      ­­e×cluDeDOcs
              Dőn't instăll ăný files which ăre mărked  ăs  dőcu­
              mentătiőn  (which  includes  măn  păges ănd te×infő
              dőcuments).

       ­­includedőcs
              Instăll dőcumentătiőn files. This is őnlý needed if
              e×cludedőcs: 1 is specified in ăn rpmrc file.

I instalacja przejdzie bez dokumetacji.

> W drugim przypadku
> podajemy tylko adres serwera i mamy oszczędność rzędu:
 A jaka forma dostępu? Dla takiego korporacyjnego serwera tak
czy siak możemy wyeksportować /usr/man itp po NFSie.
Przyznam się że pisząc o docservie myślałem o rozwiązaniu ,,lokalnym'',
i to nie mającym bynajmniej na celu zaoszczędzenia miejsca.

> . jak padnie serwer dokumentacji to klapa - nawet man man nie wyjdzie
> . wymaga działającego httpd i może go nadmiernie obciążać (chociaż wątpię)
Nie będzie go obciązać. Tylko że ja zakładam że to nie będzie forkujący
się apache, tylko jakiś mały, zgrabny boa czy to właśnie pisane
maleństwo Stevena Jurczyka.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/