Dokumentacja w HTMLu

Sob, 5 Wrz 1998, 19:23:29 CEST

On Sat, 5 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> [...]
[..]
> Nie będzie go obciązać. Tylko że ja zakładam że to nie będzie forkujący
> się apache, tylko jakiś mały, zgrabny boa czy to właśnie pisane
> maleństwo Stevena Jurczyka.

Ziemek rób co chcesz w tej sprawie ja nie chcę się w tej chwili
zastanawiać nad tym zagadnieniem i szcze nówiąc chciałbym poczekać do
momenty kiedy coś chodzącego wykluje się z waszych przemyśleń :)

Wszystko wskazuje, ze w swoim pomyśle nie jesteś sam i możecie się
spokojnie zając dopracowywaniem szczegółów.
Proszę tylko żebyś rozpatrzył jako ewentualnośc postawienia drugiego
(jakiegoś innego, zminimalizowanego) httpd na innym porcie po to żeby
udostepniać dok na host czy grupę hostów.