Re: Tłumaczenie programów: słownik, standard, kto?

Andrzej Baginski abagi w idk.com.pl
Sob, 5 Wrz 1998, 15:55:07 CEST

On Fri, 4 Sep 1998, Adam Kozubowicz wrote:

> Pliki do tlumaczenia leza na cenzorze, ino nie moge sie tam dobic

Mam mirror PLD-stable na ftp://ftp.idk.com.pl/pub/linux/PLD/PLD-stable/.

Andrzej

 IDK Internet Sevices   |  e-mail: Andrzej.Baginski w idk.com.pl
Czlonek zalozyciel PKFL |  ul. Lakowa 37/38      |  http://www.idk.com.pl
  http://www.pkfl.com   |  80-769 Gdansk, Poland |  Tel/Fax: +48 58 3013596