PLD na WWW

Sob, 5 Wrz 1998, 20:12:43 CEST

On Sat, 5 Sep 1998, Andrzej Baginski wrote:

>     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Zaznaczyłem, że "w zależności od formuły dystrybucji".
>
> A wogóle to jaka forma ma być tej dystrybucji? Przepraszam, ale chyba
> powinienem wczesniej o to zapytać.

Powtarzam pytanie "po co com ?", bo nie odpowiedziałeś.

Andrzej jeżeli nie rozumiesz to wytłumaczę, że lista ta jest od wymiany
informacji na temat *robienia* dystrybucji. Proszę tematykę robienia
pieniędzy przenieś gdzie indziej. Jeżeli chcesz w jakiś sposób zarabiać na
tym co się tutaj dzieje to Twoja prywatna sprawa (nik Ci tego nie może
zakazać, bo operujemy na zasobach generalnie GPL) ale mnie (nie wiem jak
inni ?) z tym nie kojarz ani się nie powołuj.