PLD na WWW

Andrzej Baginski abagi w idk.com.pl
Sob, 5 Wrz 1998, 20:46:01 CEST

On Sat, 5 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> Powtarzam pytanie "po co com ?", bo nie odpowiedziałeś.
>
> Andrzej jeżeli nie rozumiesz to wytłumaczę, że lista ta jest od wymiany
> informacji na temat *robienia* dystrybucji. Proszę tematykę robienia
> pieniędzy przenieś gdzie indziej. Jeżeli chcesz w jakiś sposób zarabiać na
> tym co się tutaj dzieje to Twoja prywatna sprawa (nik Ci tego nie może
> zakazać, bo operujemy na zasobach generalnie GPL) ale mnie (nie wiem jak
> inni ?) z tym nie kojarz ani się nie powołuj.

Moment, moment - gdzie stwierdziłem, ze chodzi mi o jakąś komercję i to
jeszcze w kontekście PLD? Co jest!!! - na co zwrócę uwagę, już mam z tego
jakiś szmal ciągnąć?
Chyba jesteś mi winien wytłumaczenie dotyczące twoich sugestii.

Podałem com.pl i org.pl "w zależności od formuły dystrybucji". Czy ty
Tomek czytasz moje posty po łepkach?

Jesli dystrybucja ma mieć formułę komercyjną, np. a'la DLD robione
przez Delix'a to adres www powinien to to odzwierciedlać. Jeśli natomiast
dystrybucja ma być tworzona w stylu Apache Group to oczywiście org.pl.

Ja w dalszym ciągu nie wiem jaka jest formuła PLD !!!

Jak na razie jestem biernym obserwatorem, co nie oznacza, że nie chciałbym
jakiejś małej cegiełki dołożyć.

Andrzej

 IDK Internet Sevices   |  e-mail: Andrzej.Baginski w idk.com.pl
Czlonek zalozyciel PKFL |  ul. Lakowa 37/38      |  http://www.idk.com.pl
  http://www.pkfl.com   |  80-769 Gdansk, Poland |  Tel/Fax: +48 58 3013596