info:a2ps.spec do stable

Pon, 7 Wrz 1998, 13:33:06 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

[..]
> moze lepiej ...
> %clean
> rm -rf $RPM_BUILD_ROOT

Jes.

> tutaj raczej optowalbym za
> %defattr(-, root, root)

Nie Wojtku. Jakby to dodać co proponujesz to nie byłoby jednoznaczne to
jakie atrybuty bedą miec niektóre elementy. To co zrobił Ziemek jest
jrdnoznaczne. Ja bym tylko w %doc wywalił jeszcze COPYING

> moze lepiej %config(noreplace) %verify(not size mtime md5) /etc/a2ps.cfg
> bo chyba admin bedzie w nim "grzebal"; czy moze nie ma takiej potrzeby ?

Acha o ile zakładamy, że plik powyższy będzie mógł podlegać modyfikacjom w
trakcie eksploatacji. Jeżeli tak to powyższe jest kolejnym kandydatem do
tego żeby dorobić do tego frontend do zmieniania konfiguracji.

[..]

> jezeli sa biblioteki dynamiczne to moze
> %attr(0755, root, root) /usr/lib*
> bo przy %defattr(644, root, root, 755) wrzuci biblioteki *.so.* jako 644..

Przejrzałem a2ps i trzeba go rozdzielić na devel i static wg schematu jaki
mają inne pakiety biblioteczne.