info:a2ps.spec do stable

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 7 Wrz 1998, 14:13:44 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> Nie Wojtku. Jakby to dodać co proponujesz to nie byłoby jednoznaczne to
> jakie atrybuty bedą miec niektóre elementy. To co zrobił Ziemek jest
> jrdnoznaczne. Ja bym tylko w %doc wywalił jeszcze COPYING

Hmmm... a czy nie jest tak, ze (-, root, root) powoduje, ze domyslene
atrybuty wszystkich plikow sa zgodne z tym co jets w Makefile'ach kodow
zrodlowych (wiec poprawnie beda 644 na doc'ach, 755 na katalogach, 755 na
bibliotekach dynamicznych -w wiekszosci przypadkow, 644 na bibliotekach
statycznych) a my przez defattr(xxxxx, wlasciciel, grupa)
modyfikujemy
tylko nas interesujace?? Bo szczerze mowiac nie mialem jescze "wypadku"
stosujac ta metodyke ...

> Przejrzałem a2ps i trzeba go rozdzielić na devel i static wg schematu jaki
> mają inne pakiety biblioteczne.

Tutaj to nie wiem bo nie ogladalem jeszcze pakietu, ale jak sa
biblioteki statyczne to trzeba je rozdzielic...

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu