info:a2ps.spec do stable

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pon, 7 Wrz 1998, 16:29:54 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, [ISO-8859-2] Tomasz Kłoczko wrote:

> W /usr/lib jest i .so i .a i jest /usr/include z plikami nagłówkowymi
> (Wojtek przy okazji .. to są "pliki nagłówkowe" a nie pliki nagłówków ..
> taką przynajmniej nomenklaturę do tej pory słyszałem i o takiej czytałem
> ;).
Eee... czepiasz sie ;) Moze raz czy dwa razy mi sie to zdarzylo... ale jak
siegne pamiecia to bylo wtedy za moimi plecami dwoch panow, ktorzy zgodnie
mi przytakiwali "headers" = "naglowki"

dopelniacz liczby mnogiej - nglowkow - Wylkady w TVP prof. Miodek ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu