info:a2ps.spec do stable

Pon, 7 Wrz 1998, 16:18:43 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Hmmm... a czy nie jest tak, ze (-, root, root) powoduje, ze domyslene
> atrybuty wszystkich plikow sa zgodne z tym co jets w Makefile'ach kodow
> zrodlowych (wiec poprawnie beda 644 na doc'ach, 755 na katalogach, 755 na
> bibliotekach dynamicznych -w wiekszosci przypadkow, 644 na bibliotekach
> statycznych) a my przez defattr(xxxxx, wlasciciel, grupa)
> modyfikujemy
> tylko nas interesujace?? Bo szczerze mowiac nie mialem jescze "wypadku"
> stosujac ta metodyke ...

Owszem tak dokładnie jest ale przypomnij sobie założenie jaki opisałem, że
zawartość %files ma w sposób jednoznaczny opisywać zawartośc pakietu.
Większy obszar gdzie informacje o atrybutach są rozrzucone, to większe
szanse popełnienia błedu i to czy to jest prostu pakiet czy skomplikowany
nie powinno tu mieć znaczenia gdyż dobrze byłoby sobie wyrobić pewne
odruchy co do pisania speców, które przyspieszą samo pisanie i będą do
pewnego stopnia gwarantem poprawności tego co robimy.

> Tutaj to nie wiem bo nie ogladalem jeszcze pakietu, ale jak sa
> biblioteki statyczne to trzeba je rozdzielic...

W /usr/lib jest i .so i .a i jest /usr/include z plikami nagłówkowymi
(Wojtek przy okazji .. to są "pliki nagłówkowe" a nie pliki nagłówków ..
taką przynajmniej nomenklaturę do tej pory słyszałem i o takiej czytałem
;).