czy rpm umożliwia trzymanie źrodeł w INFO-zipie

Pon, 7 Wrz 1998, 19:44:11 CEST

On Mon, 7 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> Czy rpm umożliwia trzymanie źrodeł w INFO-zipie?
> Mam kilka źródeł które są tak udostępniane...
> I co mam z tym zrobić? Lokalnie przepakowywać?

Raczej tak gdyż zip jest gorszy od gzip-a, a co akceptowania zip przez
info to wydaje mi się, że to nie pójdzie (z tego co pamiętam z
przeglądania źródeł info).

Tak wogóle to właśnie wyszedł nowy bzip2 (0.9). Jest dużo zmian. Właśnie
mi się pakuje w paczkę.