czy rpm umożliwia trzymanie źrodeł w INFO-zipie

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 8 Wrz 1998, 09:33:27 CEST

On Mon, Sep 07, 1998 at 07:44:11PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Raczej tak gdyż zip jest gorszy od gzip-a, a co akceptowania zip przez
> info to wydaje mi się, że to nie pójdzie (z tego co pamiętam z
> przeglądania źródeł info).
Tylko, że... wymaga to dodatkowych operacji przez rozpoczęciem pracy.
Cóż... trudno.

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/