Informacje potrzebne!

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Wto, 8 Wrz 1998, 10:07:01 CEST

No dobra, czas by moze ustalic raz na zawsze strukture systemu plikow PLD,
bo nie wszyscy wiedza, gdzie pchac rozne rzeczy.  Pewne rzeczy wydaja sie
oczywiste:
* polecenia systemowe        /bin
* programy userskie          /usr/bin
* programy us. dla X         /usr/X11R6/bin   (mam nadzieje)
* daemony                    /usr/sbin         ??????
* konfiguracje               /etc
Co jeszcze? Wiem, ze ma nie byc /opt (przynajmniej w stable)

Kazdy kto ma cos do powiedzenia w tej sprawie niech cos dopisze do tej listy,
bo strona WWW na ten temat zieje pustka, a co chwile ktos sie o to pyta

na (z)razie
Pawel