Informacje potrzebne!

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 8 Wrz 1998, 10:25:52 CEST

On Tue, 8 Sep 1998, Pawel Gajda wrote:

> No dobra, czas by moze ustalic raz na zawsze strukture systemu plikow PLD,
> bo nie wszyscy wiedza, gdzie pchac rozne rzeczy.  Pewne rzeczy wydaja sie
> oczywiste:
> * polecenia systemowe        /bin
> * programy userskie          /usr/bin
> * programy us. dla X         /usr/X11R6/bin   (mam nadzieje)
> * demony                    /usr/sbin         ??????
  * demony sieciowe	       /usr/libexec   -devel (przynajmniej teraz)
  * aplikacje systemowe        /usr/sbin      -devel
  * oprogramowanie komercyjne  /opt           -devel (tego nie obejdziemy)
> * konfiguracje               /etc
  * katalogi domowe            /home/users    -devel + stable
  * glowne biblioteki systemu  /lib
  * biblioteki X               /usr/X11R6/lib
  * pozostale biblioteki       /usr/lib
  * biblioteki kerberosa       /usr/local/lib
  * aplikacje kerberosa        /usr/local/bin
  * demony kerberosa           /usr/local/sbin
  * inne aplikacje userskie    /usr/local/bin
  * pliki naglowkowe           /usr/include

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu