INFO: ctags.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Wto, 8 Wrz 1998, 10:28:48 CEST

On Tue, 8 Sep 1998, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:

> Ok.
> Zgodnie z sugestiami przeniosłem %changelog-a na koniec.
>
> co się tyczy sekcji %build czyli $RPM_OPT_FLAGS to _o_ile_nie_szkodzą_
> proponuję zostawić....
Tzn.... zle sie wyrazilem... jezeli podczas kompilacji widac, ze te flagi
sa w uzyciu - zostawic... w przeciwnym wypadku zrobic tak aby byly.

> Co się zaś tyczy %defattr() - nigdy nie widziałem w działaniu :)
> i nie chciałbym eksperymentować :)
Zerknij na cenzora lub magellana, tam kazdy spec ma %defattr...

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu