sendmail

Michal Zalewski lcamtuf w ids.pl
Wto, 8 Wrz 1998, 13:36:36 CEST

On Wed, 4 Nov 1998, Pawel Krawczyk wrote:

> A jednak pomaga - smad czy jak mu tam wysyła SYN z adresu hosta ktory
> jest niedostepny.

...ale jesli jest dostepny to zamiast E*UNREACH poleci ECONNRESET, zreszta
przy smad'zie jest napisane rowniez o tym.

> E, lepiej tutaj rozmawiac niz na p.c.s :)

To bylo dawno i nie prawda, gdy bylem jeszcze mala glupiutka dziewczynka
(jesli ktos nie wie, z czego sie tlumacze, to chyba nawet lepiej ;).

Michal Zalewski [lcamtuf w ids.pl] [ENSI / marchew] [dione.ids.pl SYSADM]
[http://linux.lepszy.od.kobiety.pl/~lcamtuf/] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
[voice phone: +48 (0) 22 813 25 86] ? [pager (MetroBip): 0 642 222 813]
Iterowac jest rzecza ludzka, wykonywac rekursywnie - boska [P. Deutsch]