Informacje potrzebne!

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 8 Wrz 1998, 12:06:12 CEST

On Tue, Sep 08, 1998 at 11:25:05AM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:
> Jakis czas temu chodzily mi po glowie mysli aby sambe ftp i httpd
> umiescic w osobnym podkatalogu /export/{samba,httpd,ftp} mialem juz nawet
> pakiety gotowe... ech... trzeba bylo przerabiac wszystko ;(

> A tego to juz nie trybie...(byc moze dlatego, ze za wczesnie
> dzisiaj wstalem) dla jakich pakietow ?
No właśnie... Dane pakietów takich jak samba, httpd, czy ftp.

> Hmm ... czyzbym musial calego enlightenmenta przerabiac + biblioteki do
> niego + eTerm, eMusic, eSound, esdplay itp ..??

> Zostawmy tez mozliwosc pakowania pakietow "mniejszej wagi" do /usr/local
> odciazy to i tak juz "przetluszczony" /usr/{bin,sbin}.
to stwórzymy nową gałąź w local.
Lub nową gałąź na soft tworzony lokalnie, nie będący pod kontrolą
RPMa/innego package managera. Ja rozumiem, że to wszystko jedno, bo można
wględnie łatwo ustalić co jest z pakietów, a co nie (rpm -qal > rpm-qal; find / > find ; diff rpm-qal find), ale bez przesady.
--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/