Informacje potrzebne!

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Wto, 8 Wrz 1998, 11:55:28 CEST

On Tue, Sep 08, 1998 at 11:25:05AM +0200, Wojtek Slusarczyk wrote:

> Chodzi o to aby userzy nie byli wymieszani z smaba, httpd i ftp
> ale mieli osobny podkatalog ...
> Jakis czas temu chodzily mi po glowie mysli aby sambe ftp i httpd
> umiescic w osobnym podkatalogu /export/{samba,httpd,ftp} mialem juz nawet
> pakiety gotowe... ech... trzeba bylo przerabiac wszystko ;(

A ja bylbym za tym by nie wkladac plikow demonow do home.
Ale oczywiscie to jest tylko MHO :-)
Szczerze mowiac drazni mnie ten katalog /home/httpd na moim dysku.
Cos z tym trzeba zrobic.

> A tego to juz nie trybie...(byc moze dlatego, ze za wczesnie
> dzisiaj wstalem) dla jakich pakietow ?

> Hmm ... czyzbym musial calego enlightenmenta przerabiac + biblioteki do
> niego + eTerm, eMusic, eSound, esdplay itp ..??
Czemu nie? :-))
> Zostawmy tez mozliwosc pakowania pakietow "mniejszej wagi" do /usr/local
> odciazy to i tak juz "przetluszczony" /usr/{bin,sbin}.
enlightenment i okolice moze wyladowac w /usr/X11R6/ - tam jest jeszcze
sporo miejsca

Pawel Gajda