Informacje potrzebne!

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Wto, 8 Wrz 1998, 12:10:22 CEST

On Tue, Sep 08, 1998 at 11:34:52AM +0200, Wojciech "Sas" Cieciwa wrote:
> Proponowałbym rozważenie czegoś takiego:
> /home -> samba, httpd, ftp, itp
> zaś
> /users -> userzy, nie do końca eleganckie, ale spełnia swoje zadania....
Jeśli już, to proponowałbym jakiś katalog *nie zaczynający* się od takiej
samej literki jak te już występujące w /
np. ... no sam nie wiem... lusers odpada bo jest już /lib i /lost+found
W każdym bądź razie chodzi mi o wygodne <TAB>-completion.
--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/