Informacje potrzebne!

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Wto, 8 Wrz 1998, 12:58:19 CEST

On Tue, Sep 08, 1998 at 12:10:22PM +0200, Ziemek Borowski wrote:
> Jeśli już, to proponowałbym jakiś katalog *nie zaczynający* się od takiej
> samej literki jak te już występujące w /
> np. ... no sam nie wiem... lusers odpada bo jest już /lib i /lost+found
> W każdym bądź razie chodzi mi o wygodne <TAB>-completion.
Po pierwsze primo do katalogow uzytkownikow przeciez trafia sie przez
~login.
Po drugie primo - niewiele wolnych literek zostalo:
a - ???
f - frajerzy  ? (eee... powinno byc po angielsku)
g - ... cholera, tylko z jednym mi sie kojarzy :-)
jeszcze zostaja i,j,k,w,x,y,z
Czasami AFAIR spotyka sie /people ale jest juz /proc wiec odpada

Pawel Gajda