Informacje potrzebne!

Wto, 8 Wrz 1998, 16:27:18 CEST

On Tue, 8 Sep 1998, Pawel Gajda wrote:

> No dobra, czas by moze ustalic raz na zawsze strukture systemu plikow PLD,
> bo nie wszyscy wiedza, gdzie pchac rozne rzeczy.  Pewne rzeczy wydaja sie
> oczywiste:
> * polecenia systemowe        /bin
> * programy userskie          /usr/bin
> * programy us. dla X         /usr/X11R6/bin   (mam nadzieje)
> * daemony                    /usr/sbin         ??????
> * konfiguracje               /etc
> Co jeszcze? Wiem, ze ma nie byc /opt (przynajmniej w stable)

Jedna uwaga do powyższego. Otóż dobrze by było żebyśmy się stosowali do
powyższego o wiele bardziej restrykcyjnie niż RH team. Chodzi o to że np.
rzeczy od GNOME, KDE powinny wlatywać włąsnie do /usr/X11R6/. Zmiay
włąsnie w tym kierunku za jakiś czas będę wprowadzać będę w stosunku do
pakietów jakie już są w -stable.

Kolejna sprawa to zawartość /var tutaj można IMHO trochę pomieszać i
zrobić częściowo FSSTND częściowo FSH.

Następna to trzmanie się wrzucania plików konfiguracyjnych w /etc
lub podkatalogach /etc.