cvs i inne

Pią, 11 Wrz 1998, 12:55:37 CEST

cvs który miał niedoróbkę już jest działający. Jest też sporo innych
nowych rzeczy. Joe cofnąłem do linkowania z ncurses i zaadaptowałem małego
patcha z Debiana. Po za tym libtool, wget (już wykończony), ostatnie
binutils (*.12 .. swoją drobą widać, że nikt poprzedniej wersji nie używał
bo był błąd w specu, który czynił całość bezużytecznym :>), at,
slrn-0.9.5.3.

Czy jest tu ktoś z fanów WMa ? zrobiłem wersję 0.19.3 i dobrze by było
dorobić trochę dodatków do tego .. ale jakie ? (i tłumaczenie do speca ;)
Chyba się wezmę za wmconfig coby potrzfił z /etc/X11/wmconfig zrobić menu
do WMa (a może już to gdzieś jest zrobione ?).

Mam prawie wykończonego patcha do kerb5 do qpoppera (testować będę chyba
jeszcze dizsiaj jeżeli to skończę). Swoją drogą straszne qpopper jest
prawie 10 razy mniejszy od pop3 z imapa.

Kolejna sprawa to ldap (openldap konkretnie). Proponowałbym to dołączyć to
będziemy mieli support do usług katalogowych po za tym ldap-a poptrzrbuje
mozilla i to też bym proponował dołączyć do trzonu. Speca do ldap muszę
jeszcze wykończyć ale sama mozimlla ładnie chodzi z lestifem.