cvs i inne

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Pią, 11 Wrz 1998, 13:07:13 CEST

On Fri, Sep 11, 1998 at 12:55:37PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Czy jest tu ktoś z fanów WMa ? zrobiłem wersję 0.19.3 i dobrze by było
> dorobić trochę dodatków do tego .. ale jakie ? (i tłumaczenie do speca ;)
> Chyba się wezmę za wmconfig coby potrzfił z /etc/X11/wmconfig zrobić menu
> do WMa (a może już to gdzieś jest zrobione ?).

Fan WM-a do usług :-)
Po pierwsze na redhat-contrib widziałem coś co się nazywa IconFest - po prostu
zbiór ikonek (przepięknych) do AfterStepa i WindowMakera.
Po drugie widzę tutaj jeden dość duży ,,dodatek'' do WM-a, mianowicie
GNUstep.  Może warto to dołączyć jako przeciwwagę do KDE/GNOME.
Troszeczkę inne podejście do desktopów X-owych i warto by to ludziom pokazać.
Aha, Tomek.  W paczce z WM-em powinien być asclock załatany, by można go było
dokować.  Wyodrębniłeś go, czy też w ogóle nie zauważyłeś? :-)
Bo może się gryźć (a nawet na pewno się gryzie) z asclockiem z AfterStepa!

Paweł Gajda