Who is who?

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Pią, 11 Wrz 1998, 13:36:37 CEST

Witam wszystkich

Coraz trudniej jest połapać się kto co robi, więc warto by taką listę
opracować.
Co do kilku osób nie ma wątpliwości:
1) Tomek Kłoczko - ,,koordynator'' PLD-stable, naczelny packager
Rzeczpospolitej, itd.
2) Wojtek Ślusarczyk - ,,koordynator'' PLD-devel, także nieźle pakuje :-)
3) Paweł Gajda - no to ja, zajmuję się stroną informacyjną PLD - na razie
osamotniony w tym boju, także staram się pisać spece do paru drobiazgów
i jednej kobyły.
4) pakujący związani mniej lub bardziej z devel (na podstawie obserwacji)
  a) Andrzej ,,Dzemik'' Nakonieczny
  b) Marcin Korzonek
5) Ziemek Borowski - pakuje narzędzia tekstowe i pracuje (mam nadzieje)
nad systemem dokumentacji dostępnej przez WWW
6) Adam Kozubowicz - tłumaczy pot-y i (mam nadzieję) wspomaga tworzenie
stron
7) Qrczak - robisz coś, czy kibicujesz?
8) inni pakujący:
  ludzie dopisujcie się tutaj, najlepiej dodając co rpm-ujecie!
9) tlumaczący:
  j.w.

Pominąłem kupę ludzi, za co przepraszam, ale teraz powinniście zadbać o to
by Wasze nazwiska i adresy zostały uwiecznione na stronach PLD i by było
łatwo dotrzeć do konkretnych osób wykonujących konkretne zadania.

Paweł Gajda