Who is who?

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Pią, 11 Wrz 1998, 14:22:56 CEST

On Fri, 11 Sep 1998, Pawel Gajda wrote:

> Co do kilku osób nie ma wątpliwości:
> 1) Tomek Kłoczko - ,,koordynator'' PLD-stable, naczelny packager
> Rzeczpospolitej, itd.
> 2) Wojtek Ślusarczyk - ,,koordynator'' PLD-devel, także nieźle pakuje :-)
		mozesz dodac -> 1.st IPv6 milosnik in RP ;)
> 4) pakujący związani mniej lub bardziej z devel (na podstawie obserwacji)
>   a) Andrzej ,,Dzemik'' Nakonieczny
>   b) Marcin Korzonek

Marcin jest rowniez koordyntorem devela,

> 5) Ziemek Borowski - pakuje narzędzia tekstowe i pracuje (mam nadzieje)
> nad systemem dokumentacji dostępnej przez WWW

ziemek juz pracuje na develu ;)

dodaj koniecznie : KGB (Krzysiek Baranowski) -> 1.st czarodziej od C w
najjasniejszej Rzeczypospolitej, Glowny tlumacz PLD, milosnik kerneli
2.1.x ;)

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu