cvs i inne

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pią, 11 Wrz 1998, 13:39:36 CEST

On Fri, Sep 11, 1998 at 12:55:37PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Mam prawie wykończonego patcha do kerb5 do qpoppera (testować będę chyba
> jeszcze dizsiaj jeżeli to skończę). Swoją drogą straszne qpopper jest
> prawie 10 razy mniejszy od pop3 z imapa.
trochę inaczej... pop3 jest po prostu interface pop3 do imapa...
Więc IMHO poroniony pomysł...
Moja propozycja apropos RMDA (Remote Mail Delivery Agents):
qpopper (piszę cały czas o wariancie sendmailowym) operujący na
/var/spool/mail
i imapd operujący na $HOME/Mail (wstępnie postortowane procmailem listy
usera...)
Inna rzecz że nie mozemy tego narzucać... a sam nie wiem...

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/