cvs i inne

Pawel Gajda pagaj w brave.shadow.eu.org
Pią, 11 Wrz 1998, 14:36:58 CEST

On Fri, Sep 11, 1998 at 02:17:30PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> czyli w 0.19.3 chyba już asclock już chyba nie ma. Z dodatkowych zasobów
> na pewno będzie jeszcze WindowMaker-data, które leży na
> ftp.WindowMaker.org.
Oj chyba jest asclock, tylko ze trzeba go kompilowac osobno!
Zresztą w domu sprawdzę gdzie to dokładnie siedzi.

> Z innego jakiegoś starczego speca bez reszty źródeł wykoncypowałem, że
> jeszcze gdzieś musi być WindowMaker-pixmaps.tar.gz. Może wiesz gdzie tego
> szkać.

Nie wiem, ale rozejrzę się za tym.

> WM jest już po nowemu w /usr/X11R6. Afterstep też tam trafi. A .. WM ma
> polskie locale można jeszcze dorobić polskie komunikaty do komfiguratora.
> pot-a do WPrefs do przełumaczenia dla chętnego wrzuciłem do innych potów
> do_przetłumaczenia/pot.
Biorę.

> Jabyś mógł jeszcze coś o GNUstep tak wogóle .. co to da i jakieś
> ewentualne uwagi dotyczące integrowania z resztą.

O tym opowiem w przyszłym tygodniu, bo teraz nie mam za wiele czasu.
Właściwie to już muszę lecieć i nie będzie mnie do poniedziałku.

> Wogóle trzeba będzie chyba z Debiana zaimportować mechaniz rejestracji
> wm-ów i aplikacyjkę do zmieniania domysmego wm-ma użytkownika. Robi się
> tego dość dużo. W tej chwili na przemian używam WM i BB (ten też świetny
> tylko jeszcze nie ma dorobionego stuffu do konfigurowania z pliku konf).
BB jest jeszcze mocno niedorobiony IMHO. A jeśli chodzi o Debianową
rejestrację wm-ów to popieram w 100%.

Paweł Gajda