Sendmail-8.9.1+ipv6 -> specjalista poszukiwany !

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Sob, 12 Wrz 1998, 11:23:14 CEST

> PS. Czy jest juz 8.9.1a w wersji dla RH5.1 lub PLD-stable - moge toto
> przekomilowac, ale nie wiem czy ktos juz tego nie zrobil...

Za pare minut bedzie na magellanie, bedziesz mogl bezproblemowo
przebudowac source rpma, przyczym w site.Linux.m4 wywal definicje
-DNETINET6 a w sendmail.init -ODaemonPortOptions=Family=inet6 zanim sie
zabiezesz do przebudowania... Musialem tez zgodnie z tym co pisali chlopcy
z sendmail.org troche inaczej go kompilowac.

BTW Po pogawedce z J. Kennedym -> nasz sendmail dziala doskonale po ip6!;)

na gazie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu