CD: RPM: %files -f

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Sob, 12 Wrz 1998, 16:20:09 CEST

On Sat, Sep 12, 1998 at 03:58:19PM +0200, napisałem:
> W większości emacsowych (i XEmacsowych) speców Packgerzy stosują
> zagrywkę typu
> %files -f nazwa_pliku_z_rzeczami_do_wsadzenia_do_paczki_binarnej_...
> Czy jest to z naszego punktu widzenia (definiujemy wszelkie informacjie
> o plikach w SPECu) dopuszczalne czy nie...
za stosowaniem takiej metody przemawia teoretycznie większa przenośność
kodu SPECa z wersji na wersję...
Przeciw... zdarzały się wypadki, że dostępny binarny rpm nie zawierał
rzeczy tak wygenerowanych. I brak kompletności speca (choć może dzięki
temu bardziej był przejrzysty..., mniej wymieniania plików (z tego co wiem
nie mozna powiedzieć w języku speca, że interesują nas wszystkie pliki
z tego katalogu i jego podkatalogów o rozszerzeniu np. el.gz -- tu było
to robione findem, zrzucane do pliku, i przetwarzane).

Więc jak? stosować tę metodę czy nie... jakby co wrzucam na
magellan:/incoming przykładowy plik tego
typu... (xemacs-20.4-4-files-z-f.spec)

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/