Kto pakuje vim'a

Sob, 12 Wrz 1998, 16:11:01 CEST

On Sat, 12 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:

> tylko zrób to jakoś inteligentnie ;-)
> moje marzenia:
> * 3 kopie:
> - vi (zlinkowany statycznie, narzędzie admina)

Może tutaj jakiegoś małego klona ? elvisa może czy nvi ?
Bo jak vima zlinkowac statycznie to mała kobyłka wyjdzie.

> - vim (ze slangiem -- tab by pozwalał (jak te ViMy pałętające się po
> contib) na kolorowy synstax higligling na konsoli
> - gvim
> a... nie chce mi się więcej pisać,....

Acha .. coś koło tego. Kwestai tylko w tym z którym libem likować gvim-a,
bo jest lekki wybór.

<BEZ_ZASTANOWIENIA>
Może by przy okazji zmienić nazwę z vim-X11 nz gvim ?
</BEZ_ZASTANOWIENIA>