Kto pakuje vim'a

Piotr Kuszewski pkusze w sgh.waw.pl
Sob, 12 Wrz 1998, 21:01:55 CEST

Cześć!

>Acha .. coś koło tego. Kwestai tylko w tym z którym libem likować gvim-a,
>bo jest lekki wybór.
>
><BEZ_ZASTANOWIENIA>
>Może by przy okazji zmienić nazwę z vim-X11 nz gvim ?
></BEZ_ZASTANOWIENIA>

Pod podziałem vima podpisuję się obiema rękami, ale...

Ponieważ i tak chcemy dzielić to może zrobić to podobnie do źródeł
vima 5.3. To znaczy, zrobić paczkę vim-rt (run time) która zawierałaby
pliki pomocy i regułki dla kolorowania składni. A poza tym: vim
(linkowany tylko z glibc i ncurses bądź slang), (g)vim-athena (gvim z
widgetami Athena), (g)vim-motif (gvim ale z widgetami Motif --
Lesstif).

We wszystkich paczkach wyłączyć wszystkie zbędne bajery (czytaj:
pisanie od  prawej do lewej, python, perl i tcl jako makrojęzyki etc).

				Piotrek

P.S. Wiem, że jak tak piszę to powinienem sam to zrobić, ale muszę
skończyć aktualną chałturę zanim się zabiorę za coś innego.