proftpd

Konrad Stepien konrad w interdata.com.pl
Sob, 12 Wrz 1998, 16:47:56 CEST

On Sat, 12 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> On Fri, 11 Sep 1998, Konrad Stepien wrote:
> [..]

> Jak najbardziej jako główny ale do tego żeby był pełnym drop-in
> replacement to w orginale jeszcze trochę mu brakuje. Chodzi o to, że
> wu-ftp prawie zawsze z inetd woła się z "-l -a". Dodałem mu takiego
> drobnego patch, który powoduje, że rozumie on te dwie opcje i je ignoruje.
> Dzięki temu nie trzeba dodatkowo modyfikować inetd.conf po zainstalowaniu
> samego proftpd. Samą binarkę w pakiecie wrzucam pod taką samą nazwą jak
> wu-ftpd. Czyli w opisie pakietu aż takiego dużego błędu nie ma :)
> [...]
Mi nie chodziło o samą treść, tylko o to, że w polskim description
zostawiłeś jedną linie (30-tą) po angielsku.

--
Konrad Stępień          | InterData s.c. http://www.interdata.com.pl
konrad w interdata.com.pl | Łódź al. Kościuszki 3 tel +48+42 639-81-71