Czesc

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Nie, 13 Wrz 1998, 17:58:48 CEST

Czesc,

Jestem tu nowy, wiec nie jestem jeszcze zorientowany w sytuacji.
Ale chce sie zorientowac jak najszybciej i jak najszybciej w czyms pomoc.

Najchetniej zajalbym sie pakowaniem KDE - robi to juz ktos?

Jest kilka problemow z oryginalnymi pakietami:
   laduja sie do /opt/kde, chociaz KDE juz sobie moze poradzic z normalnymi
lokacjami
   Sa to wielkie pakiety. Ja chcialbym je podzielic na poszczegolne
narzedzia. (Moze przydaly by sie osobne sekcje dla KDE)
   Nie obsluguja PAM. Sa problemy z uprawnieniami (kppp, kvt)
   No i przydaloby sie to tak skonfigurowac, aby odzywalo sie po polsku
zaraz po starcie.

Mam nadzieje ze tu nie ma przeciwnikow KDE (licencja Qt - ktora bedzie
zawsze darmowa dla KDE)

No to by bylo na tyle.

Pozdrowienia,
        Jacek

PS.
  Sory za brak polskich liter, ale mi polska klawiatura pod Xami chwilowo
nie dziala (mam nadzieje ze w PLD bedzie to jakos sensownie rozwiazane).
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !