Czesc

Nie, 13 Wrz 1998, 18:41:00 CEST

On Sun, 13 Sep 1998, Jacek Konieczny wrote:

> Czesc,
>
> Jestem tu nowy, wiec nie jestem jeszcze zorientowany w sytuacji.
> Ale chce sie zorientowac jak najszybciej i jak najszybciej w czyms pomoc.
>
> Najchetniej zajalbym sie pakowaniem KDE - robi to juz ktos?

Dotąd zrobiłem qt, kcmclock, kdbg, kdelibs, kless. Przy okazji Adam
Kozubowicz dorobił do kdbg polskie komunikaty.

> Jest kilka problemow z oryginalnymi pakietami:
>    laduja sie do /opt/kde, chociaz KDE juz sobie moze poradzic z normalnymi
> lokacjami
>    Sa to wielkie pakiety. Ja chcialbym je podzielic na poszczegolne
> narzedzia. (Moze przydaly by sie osobne sekcje dla KDE)
>    Nie obsluguja PAM. Sa problemy z uprawnieniami (kppp, kvt)
>    No i przydaloby sie to tak skonfigurowac, aby odzywalo sie po polsku
> zaraz po starcie.

Wszystko co jest do tej pory zrobione jest jak na razie umiejscowione w
/usr ale tak jak w Debianie  powinno być to jednak wrzucone do /usr/X11R6.
Można się co najwyżej pozastanawiać gdzie powrzucać pliki .mo od locale ..
czy do /usr/share/locale czy do /usr/X11R6/share/locale. Przy okazji
możliwych uwag co do rekowalności pakietów "on install time", to ścieżki
do .mo są powkompilowywane we wszystkie programy co uniemożliwia uzyskanie
pełnej rekowalności pakietów.

Możesz spokojnie zając się przerabianiem obecnie dostępnych pakietów. Ja
jeżeli już to przy okazji pojawiania się nowości będę co najwyżej dorabiał
spece do rzeczy najświeższych, które jeszcze takowych nie mają.