RFC -- xemacs

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 14 Wrz 1998, 11:10:38 CEST

On Mon, Sep 14, 1998 at 09:01:20AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> s/\%\{PACKAGE_VERSION\}/\%\{version\}/
wiem... mialem w pewnym momencie klopoty z generowaniem...
Myslalem ze to to... (ale teraz wiem ze to byl brakujacy jeden plik)...

> i to wszędzie .. będzie któcej. W Source#: nie ma pełnych URLi skąd to
> zostało wzięte.
OK.

> A na innych architektórach się nie kompiluje ??
> Wyrzycić powyższą linijkę.
trzeba sobie recznie dorobic... choc moze... ok...  zoptymalizuje to

> Nie wiem czy jest sens opisywać zawartość dystrybucji xemacsa w
> %description jednego z pakietów.
tak. Bo nie widze mozliwosci wywolywania w %post kolejnej
instancji instalacyjnej rpma...
> To mnie zawsze gryzło .. po co robić statycznie zlinkowanego *emacsa ?
> Ja bym to ..
no, moze...

> Czy nie byłoby dobrze przy instalacji auctex wymagać posiadania *TeXa?
byloby. ale dopiero gdy sie dorobimy pld-TeXa w jakiejs postaci...

> Skoro niezbędna to po kiego groma ładować do osobnego pakietu ?
> Jakoś kiepsko widzę instalowanie XEmacsa bez stron info. Chyba aż tak dużo
> to nie zajmuje (??).
to pozostalosc po poprzednich packagerach...
teraz 1. Mb. poprzednio 2.3.

> Czy tutaj tak jak przy acutex nie wypadałoby wymagać posiadania jakiś
> pakietów z narzędziami sgml-owymi ?
nie. W obecnej postaci jest samowystarczalny. Za chcwile nie bedzie
(patrz to-do w %changelog)

> Czy to nie wymaga choćbby posiadania mailx czy sendamila czy czegoś w tym
> stylu ?
kloczek...  Ja caly  czas nad tym pakietem pracuje... tylko ze wczle nie jestem pewien swoich wyborow...

> Te chmody chyba nie są potrzebne.
sa... zrodla sa spieprzone. I to regurlanie od 3 subreleases.
To samo zreszta w GNU Emacsie... to jest zreszta powod dla ktorego Wojtek
nie mogl wybudowac RH 5.1 GNU emacsa ze swojego konta.
Dopiero z roota szlo.

> Niepotrzebnie nazwę architektóry uzależniasz od nazwy dystrybucji. Kiedyś
> chłopaki z RH też mieli taki nawyk ale obecnie się z tego wycofują. Co jak
> ktoś to będzie chcia użyć na Solarisie x86 ?
> Także wogóle makro HOSTTYPE powinno zniknąć.
Wlasnie usiluje dosc skad sie to wzielo... (i to makro, uparcie
stosowane przez wszystkich poprzednich znanych mi packagerow kazalo dac mi
ExclusiveArch...

> Jeżeli w %files będzie wszystko jednoznacznie to takie szczegóły powinny
> stąd zniknąć.
pracuje nad tym...

> Może zamiasat powyższego lepiej byłoby przelecieć to findem z exec file z
> wyszukiwaniem plików elf wykonywalnych żeby je zestripować w jednej linjce
> zamiast w tak dużej ilości tekstu :>
> Albo tylko:
> strip $RPM_BUILD_ROOT/usr/{bin/*,lib/*/*/*} || :
to fakt...

> skoro jest już %defattr to w powyższym wystarczy:
> %config /etc/X11/wmconfig/xemacs
 ok...
> Czy muszą być dwie pozycje w /usr/bin/ ? Czy nie można tego zrobić od razu
> tak żeby było tylko /usr/bin/%{name} ? Przecież /usr/bin/%{name} to
> zapewne link na /usr/bin/%{name}-%{PACKAGE_VERSION} (??). Ja bym w install
> dodał:
siedze nad tym...
> Powyższa linijka powinna być inaczej:
>
> %ifos SCO
> %endif
OK.

> Czy te strony man nie powinny przeskoczyć do /usr/man/man1 ?
nie wiem... nie sprawdzalem czy on tego nie ma gdzies zaszytego...

> O tu są strony man :)
> Czy to nie powielenie z tym co jest wyżej ?
w wiekszosci wypadkow jest.  diff i md5sum daja to samo... Ja to wiem.
Ale szukam teraz po pakiecie przyczyn...

> Cyz INSTALL jest tu do czegoś potrzebne ?
uwazam ze w wiekszosci wypadkow tak.

> dlaczego jest *.xpm i *.xpm.Z ? Jedno nie wystarczy ?
 jak widac nie ;-()

> to powinno raczej wlecieć do /usr/X11R6/lib/X11/ja/app-defaults
to fakt...

> Kurcze. gnusa to chyba wartoby odseparować. Czesto się zmienia i jest
> obecnie w osobnych źródłąch.
moze... rzecz w tym ze ja gnusa nie uzywam...
OK. popytam.

> Czy wszystkie pliki info nie mogą wlecieć do /usr/info ? Ziemek sprawdź
> czy ścieżki gdzie mają być info nie można przekazać w configure.
OK.
Dzieki... wymeczyles mnie... ;-)))

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/