RFC -- xemacs

Pon, 14 Wrz 1998, 10:37:47 CEST

On Mon, 14 Sep 1998, Ziemek Borowski wrote:
[..]

> tak. Bo nie widze mozliwosci wywolywania w %post kolejnej
> instancji instalacyjnej rpma...

Skoro instalacja jednego pakietu pociąga za sobą instalację drugiego to
powinno to znaleźć sie w jednym pakiecie. Sytuacja dotyczy oczywiście
przypadku dwuch czy więcej pakietów generowanych z jednego src. Poprostu
podział wtedy jest sztuczny i tylko funkcjonalny.

> no, moze...

W sytuacjach kiedy nie było kontroli wersji libów to rozumiem ale dzisiaj
kiedy mamy rpm-a to jest to bez sensu.

> byloby. ale dopiero gdy sie dorobimy pld-TeXa w jakiejs postaci...

Zerknij na rawhide jest tam 0.9. Spróbuj coś rzeknąc o tym jak znajdziesz
chwilę.

[..]
> kloczek...  Ja caly czas nad tym pakietem pracuje... tylko ze wczle
> nie jestem pewien swoich wyborow...

A ja tylko zgłaszam to co mi się nasuwa podczas analizy i co wartoby IMHO
sprawdzić. To nie jest naciskanie na Ciebie tylko luźna uwaga nad która
trzeba by się chwilę zastanowić i jeżeli coś z tego zastanowienia wyniknie
to coś dalej trzeba sprawdzić i w wyniku sprawdzenia coś domodyfikować lub
nie. Na prawdę złych intencji nie miałem :)

> Wlasnie usiluje dosc skad sie to wzielo... (i to makro, uparcie
> stosowane przez wszystkich poprzednich znanych mi packagerow kazalo dac mi
> ExclusiveArch...

To jest taka maniera. Spróbuj się tego pozbyć kontrolnie (w ciemno).
Jeżeli pójdzie bez to wyrzuć ostatecznie jako nie potrzebne do poprawnego
budowania całości.

[..]
> uwazam ze w wiekszosci wypadkow tak.

Dalczego ? Przecież procedura instalacji jest w specu (?). Chyba, że
chodzi o integrację tych makr z resztą zasobów. Jeżeli powyższe jest
prawdą to trzeba by sie zastanowić czy nie dałoby się dobudować na
podstawie tych INSTALL czegoś do poszczególnych %post, %preun.
Wtedy by to było bardziej elegancko i w pełni automatycznie.
Stwierdź tylko czy o to chodzi. Szczegóły dopracuje się potem.

>  jak widac nie ;-()

Chyba jest coś w takim razie w samym xemacsie skopane.

> moze... rzecz w tym ze ja gnusa nie uzywam...
> OK. popytam.

Najlepiej Janka R. on tego namiętnie używa :)