RFC -- xemacs

Ziemek Borowski ziembor w FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL
Pon, 14 Wrz 1998, 12:06:36 CEST

On Mon, Sep 14, 1998 at 10:37:47AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Skoro instalacja jednego pakietu pociąga za sobą instalację drugiego to
> powinno to znaleźć sie w jednym pakiecie. Sytuacja dotyczy oczywiście
> przypadku dwuch czy więcej pakietów generowanych z jednego src. Poprostu
> podział wtedy jest sztuczny i tylko funkcjonalny.
tylko ze (i to jest kolejny punkt do przewalczenia) trzeba jakos zapewnic
funcjonalnosc  ofereowana jednoczesnie przez XEmacsa i GNU Emacsa...
inna rzecz ze to mozna sprobowac obejsz (patrze jak)

> W sytuacjach kiedy nie było kontroli wersji libów to rozumiem ale dzisiaj
> kiedy mamy rpm-a to jest to bez sensu.
OK. wyrzucam.

> nie. Na prawdę złych intencji nie miałem :)
wiem.

> Dalczego ? Przecież procedura instalacji jest w specu (?). Chyba, że
> chodzi o integrację tych makr z resztą zasobów. Jeżeli powyższe jest
> prawdą to trzeba by sie zastanowić czy nie dałoby się dobudować na
> podstawie tych INSTALL czegoś do poszczególnych %post, %preun.
> Wtedy by to było bardziej elegancko i w pełni automatycznie.
> Stwierdź tylko czy o to chodzi. Szczegóły dopracuje się potem.
to fakt... ale bardziej przyzwyczailem sie do zostawiania tegoz ze
w rozmaitych serwerach sieciowych (typu qpopper) gdzie admin powinien
(poza LSL (Look Sources, Lucky ;-) miec max dostep do WSZELKIEJ
dokumentacji...

> Chyba jest coś w takim razie w samym xemacsie skopane.
nie przecze... nie uwazam XEmacsa (ani GNU, tam jest bardzo podobnie)
za arcydzielo funkcjonalnosci z punktu widzenia admina. A juz najbardziej
boli praktyczna niewpoldzielnosc pakietow miedzyu oboma galeziami...

> Najlepiej Janka R. on tego namiętnie używa :)
Byl planowany na testera pakietu ;-)))

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/