KDE & wmconfig i internacjonalizacja wmconfig

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Pon, 14 Wrz 1998, 17:18:58 CEST

On Mon, 14 Sep 1998, Jacek Konieczny wrote:
> a) Zrobic z tego src.rpm, z ktorego wygenerowane beda binarne wersje tylko
> tych bibliotek, ktore nie wchodza osobno do dystrybucji.
> b) Pozbierac te biblioteki z niezaleznych zrodel i zrobic z nich zupelnie
> osobne pakiety.
[...]
> Co o tym myslicie?
Trzecie rozwiazanie IMO odpada. A tak swoja droga ktore biblioteki
siedza w tym pakiecie ?

>   - Gdzie znalezc przerobione juz pakiety/spece (jakos nie znalazlem takiej
> informacji na WWW, ale moze slepy jestem). Widzialem nawet cos o CVS?
-devel jest na magellan.shadow.eu.org (szukaj pub/PLD albo cos
takiego), -stable na cenzor.zie.pg.gda.pl.  Kloczek ma na 100% CVS u
siebie, nie wiem jak postepuja prace nad udostepnieniem specow via
anon-CVS (wyslalem kiedys kloczkowi opis konfiguracji... pisal mi, ze
pracuje nad tym... nic wiecej nie wiem).

>   - Czy bedzie w porzadku, jak bede przysylal tylko spece/patche. Slanie
> RPMow przez modem to nie dla mnie.
Tak... ja tez tak robie. Podejrzewac, ze inni laczacy sie przez modem
rowniez.

>   - Podpisywac sie w polu "Packager" w specu, czy niech zostanie ono
> ustawione wedlug tego kto kompiluje - i tak wszystkie nazwiska beda w
> %changelog
To jest pole kontekstowe, czyli dopisujesz sobie do .rpmrc. Zreszta
pewnie kloczek zaraz Ci to doglebnie wyjasni :)

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."