info:modutils.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 17 Wrz 1998, 12:24:22 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Ok, czy moglbys zapodac urla do zrobionego SRPM ?

Wszystkie rpm/srpm sa ladowane na
magellan.shadow.eu.org/pub/PLD-devel/{RPMS,SRPMS}...

PS Sprawdz go jeszcze pod kontem /etc/conf.modules.. Cos mam niejasne
przeczucie, ze w pakiecie tym powinien sie znalesc rowniez
/etc/modules.conf -> przykladowy jest w zrodlach i czy czasem nie powinien
wlasnie ten obecny/redhatowski ? /etc/conf.modules zostac zamieniony na
/etc/modules.conf ... Po prostu nie jestem pewny ...

na razie,

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu