info:modutils.spec

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 15:23:10 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> On Thu, 17 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:
> magellan.shadow.eu.org/pub/PLD-devel/{RPMS,SRPMS}...
OK.

> wlasnie ten obecny/redhatowski ? /etc/conf.modules zostac zamieniony na
> /etc/modules.conf ... Po prostu nie jestem pewny ...
Nazwa pliku, tzn. conf.modules <-> modules.conf nie ma znaczenia.
Modprobe uzywa albo jednego albo drugiego (z tym, ze nie pamietam,
ktory czytany jest jako pierwszy lub czy w przypadku obecnosci
pierwszego czytany jest drugi itd. - musialby zajrzec do zrodel).
W sprawie przykladowego conf.modules, to sporubj poszukac
w archiwum linux-kernel 'generic conf.modules' zrobiony przed
Adama Richtera.

Mnie interesuje, czy wlozyles do pakietu patche zwiazane z
redhatowskim /lib/modules/preferred [1], bo jak rozumiem adoptujemy
ten pomysl.

Kris
[1] Te, ktore byly w modutilsach zrobionych przeze mnie.
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."