info:modutils.spec

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Czw, 17 Wrz 1998, 23:12:36 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Wojtek Slusarczyk wrote:
> A to jest blad ... w takim razie powinienem puscic goly plik modules.conf
> do /etc %config(noreplace) %verify(not size mtime md5) bo obecny
> plik /etc/modules.conf nie ma wlasciciela ..;( rpm -qf /etc/conf.modules
OK. !

> ...Nie, nie wlozylem ... tzn nie wim czy powinnismy z tym prefered itp...
> czy poprostu na tki jaki jest z kernela .... Sam nie wiem.. A sa jakies
> argumenty aby tak bylo ..?
Zasadniczy. Jesli uzywasz tego numeru z preffereed, to mozesz miec
kilka jader np. 2.0.35 i dla kazdego miec osobny komplet modulow.
Podczas startu na podstawie nazwy pliku z jadrem tworzone sa
odpowiednie linki. Np. ja mam:

/boot/vmlinuz-2.0.34-1   i  /lib/modules/2.0.34-1
/boot/vmlinuz-2.0.34-rt  i  /lib/modules/2.0.34-rt

Podczas bootu tworzone sa odpowiednie linki.
Schemat jest dobry i nalezy go powielic. Enter :-)

[ side note: ja do tego mam jeszcze automatyczne podlinkowywanie
             odpowiedniego System.map ]

Acha, jezeli wywaliles kerneld, to daj ostrzezenie w opisie pakietu,
ze 'ze wzgledu na brak kerneld nie jest przeznaczony dla jader 2.0.x'

Kris
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."