info:modutils.spec

Wojtek Slusarczyk wojtek w SHADOW.EU.ORG
Czw, 17 Wrz 1998, 21:00:20 CEST

On Thu, 17 Sep 1998, Krzysztof G. Baranowski wrote:

> Nazwa pliku, tzn. conf.modules <-> modules.conf nie ma znaczenia.
> Modprobe uzywa albo jednego albo drugiego (z tym, ze nie pamietam,
> ktory czytany jest jako pierwszy lub czy w przypadku obecnosci
> pierwszego czytany jest drugi itd. - musialby zajrzec do zrodel).
> W sprawie przykladowego conf.modules, to sporubj poszukac
> w archiwum linux-kernel 'generic conf.modules' zrobiony przed
> Adama Richtera.
A to jest blad ... w takim razie powinienem puscic goly plik modules.conf
do /etc %config(noreplace) %verify(not size mtime md5) bo obecny
plik /etc/modules.conf nie ma wlasciciela ..;( rpm -qf /etc/conf.modules

> redhatowskim /lib/modules/preferred [1], bo jak rozumiem adoptujemy
> ten pomysl.

...Nie, nie wlozylem ... tzn nie wim czy powinnismy z tym prefered itp...
czy poprostu na tki jaki jest z kernela .... Sam nie wiem.. A sa jakies
argumenty aby tak bylo ..?

Wojciech Slusarczyk (091)4494148
Technical University of Szczecin
PGP KeyServer pgpkeys.mit.edu