=?iso-8859-2?Q?Wsp=F3lne_pakiety_dla_devel_i_stable_--_jak=3F? =

Pią, 18 Wrz 1998, 23:29:32 CEST

On Fri, 18 Sep 1998, Marcin Korzonek wrote:
[..]
> [if devel]
> 	%patch2 -p1
> [endif]
>
> Niestety konstrukcje warunkowe możliwe do stosowania w specu są mi
> bliżej nieznane, więc nie wiem, czy powyższe ma sens. Co o tym sądzicie?

Raczej to nie ma sensu i powinny być dwa różne spece.
Z tego patcha tak czy inaczej trzeba będzie jakoś zrezygnować. jak się
pojawi jakoś tcpserv wraz z modelplików konf per usługa to sprawa sama się
rozwiże i patch żadnych nie trzeba bedzie dodawać.