smail

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Sob, 19 Wrz 1998, 09:57:02 CEST

On Fri, Sep 18, 1998 at 10:09:41AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 17 Sep 1998, Marcin Korzonek wrote:
> [..]
>
> I jak to chodzi ?

Na razie wydaje się, że chodzi ok. Teraz będę próbował postawić pod tym
ftp. Z qmail-em w każdym razie nie ma żadnych problemów (ale to nie
dziwi). Tylko filozofia całkowicie inna od inetd i ciężko się
przestawić. I brakuje FAQ albo obszerniejszej dokumentacji...

> Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl*

Pozdrawiam