PLD na ftp

Arkadiusz Miśkiewicz misiek w debian.eu.org
Sob, 19 Wrz 1998, 14:22:13 CEST

	Gdzie znajduja sie RPMy i SRPMSy dla PLD-devel ???
Zagladam na cenzor.zie.pg.gda.pl/pub/PLD-devel a tam pusto. Istnieja tylko
katalogi SRPMS i i386.

Kolejna sprawa.
Moze mi ktos podeslac wielkosci poszczegolnych katalogow ?
(PLD-stable/i386, PLD-stable/SRPMS i to samo dla PLD-devel)
Mam niewiele wolnego miejsca ale chcialbym sie zajac wspoltworzeniem PLD
:) i musze wiedziec co ile zajmuje i czy mi sie na dysku zmiesci.

Pozdrawiam

PS. Moze udalo by sie naklonic ktores pisemko ("Magazyn Linux & Unix" lub
"Linux+" (preferuje to pierwsze)) do umieszczenia wszystkich aktualnie
dostepnych pakietow SRPMS (devel lub stable) ?? Wiecej ludzi moglo by
zapoznac sie z PLD.

 --
 -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-
  http://www.misiek.eu.org            mailto:misiek w debian.eu.org