PLD na ftp

Marcin Korzonek mkorz w lo13.univ.szczecin.pl
Sob, 19 Wrz 1998, 14:31:10 CEST

On Sat, Sep 19, 1998 at 02:22:13PM +0200, Arkadiusz Miśkiewicz wrote:
> 	Gdzie znajduja sie RPMy i SRPMSy dla PLD-devel ???

Oficjalny site:
ftp://magellan.shadow.eu.org/ (mirror jest na ftp://brave.shadow.eu.org/).

> Moze mi ktos podeslac wielkosci poszczegolnych katalogow ?
> (PLD-stable/i386, PLD-stable/SRPMS i to samo dla PLD-devel)
> Mam niewiele wolnego miejsca ale chcialbym sie zajac wspoltworzeniem PLD
> :) i musze wiedziec co ile zajmuje i czy mi sie na dysku zmiesci.

Witamy na pokładzie ;)

Dla PLD-devel:
Już wyczyszczone i spolszczone pakiety:
68M     RPMS
94M     SRPMS

Pakiety czekające na wyczyszczenie (ale kompilujące się pod Glibc 2.1):
101M    RPMS
138M    SRPMS

> PS. Moze udalo by sie naklonic ktores pisemko ("Magazyn Linux & Unix" lub
> "Linux+" (preferuje to pierwsze)) do umieszczenia wszystkich aktualnie
> dostepnych pakietow SRPMS (devel lub stable) ?? Wiecej ludzi moglo by
> zapoznac sie z PLD.

IMHO trochę na to za wcześnie. Ale za parę miesięcy....

>  -< Arkadiusz Miśkiewicz >------------------------< Cron on IRC >-

Pozdrawiam