ncurses w pythonie...

Krzysztof G. Baranowski kgb w manjak.knm.org.pl
Nie, 20 Wrz 1998, 02:06:27 CEST

On Sat, 19 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:
> Jeżeli uda Ci się to tak wykombinować żeby ncurses nie używać to
> oczywiście tak. na razie nie wszędzie daje się bez dłuższego posiedzenia
> wygryźć ncurses na rzecz slang. Przydałoby się żeby ncurses było używane w
> jak najmniejszej ilości miejsc gdyż jest bardziej pamięciożerne od slang.
Fakt, ale czy 'make menuconfig' skompiluje sie ze slangiem ?

Kris
ps. Nie wiem, nie probowalem, ale tak tylko pytam...
--
Krzysztof G. Baranowski - Prezes Klubu Nieszkodliwych Manjaków
"Smith & Wesson - The original point and click interface..."