RPM: Group

Jacek Konieczny jajcus w zeus.polsl.gliwice.pl
Sob, 19 Wrz 1998, 14:24:20 CEST

On Fri, 18 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> A jak się pytałem na pcol czy ktoś to miał to się jakoś nie pochwalił :>
Pytałeś o DLD? Ja się kilka razy chwaliłem chociaż Twojego pytania nie
widziałem.

> Możesz src.rpm-y wystawić gdzieć na pub ?
Raczej nie, przez modem? (Jeśli pytasz o DLD). Jeśli pytasz o Vipera, to
wrzuce do incoming na cenzorze.

A pakiety to oni mają kiepskie, zresztą libc5 itp.
Chociaż SPECów jeszcze nie oglądałem. Gdy przyglądałem się bliżej miałem
Betę, tylko z binarkami.

Za to system jest bardzo ładnie skonfigurowany. Poza tym kilka bajerków,
znacznie przyjemniejszych niż w RH.

Chociaż trudno mi to opisać.
Zajżę do SPECów i może podeślę tego Vipera.

Pozdrowienia,
      Jacek
--
!      ,  !            Jacek Konieczny, Gliwice, Poland            !