RPM: Group

Pawel Kolodziejczyk giz w ds14.agh.edu.pl
Nie, 20 Wrz 1998, 19:15:13 CEST

On Fri, 18 Sep 1998, Tomasz Kłoczko wrote:

> A jak się pytałem na pcol czy ktoś to miał to się jakoś nie pochwalił :>

miałem to DLD (Deutsche Linux Distribution) bodajże 5.4 wersje i
przez  około miesiąc trzymałem na mirrorze jako ciekawostkę.
sam dla próby zainstalowałem i musze przyznać, że sprawiało to
wrażenie solidnej roboty (poza tym, że długo się zastanawiałem
o co chodzi instalce, bo wszystko po niemiecku, a nie dość że
od szkoły średniej językiem się nie posługiwalem, to jeszcze
informatyczna wersja tego języka jest szokująca ;-)).

swoją drogą to zwróciłem uwagę na DLD-5.4 po ukazaniu się pakietów
KDE specjalnie do tej dystrybucji :-)

> Możesz src.rpm-y wystawić gdzieć na pub ?

jedynie co teraz moge podrzucic to adres na ich strone główną
znaczy http://www.delix.com (swoją drogą, to się nie mogłem połączyć)

pozdrawiam

GiZu

ps. przy okazji... istnieje takie coś jak bramka mail <--> news
dla tej listy dyskusyjnej ?

--
Pawel Kolodziejczyk
mailto:giz w ds14.agh.edu.pl            "...and anyway I told the truth,