info:sac.spec -devel

hector@kki.net.pl hector w kki.net.pl
Nie, 20 Wrz 1998, 21:51:16 CEST

On Sun, 09/20/98, Wojtek Slusarczyk wrote:
> On Sat, 19 Sep 1998 piotr w pentium.localnet wrote:
[cut]
>   ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Jako autor translacji zostal wpisany Piotr Dembinski <hektor w kki.net.pl>
> nie popelnilem bledu?

Spoko.  Zwykle piszą Dębiński (tak miałem np. w legitymacji szkolnej).
Być może niedługo zmienię adres na pdemb w poznan.linux.org.pl (yes! :)

ATSD może zauważyliście że mam kłopot z nagłówkami listów.
Czy ktoś biegły w sendmailu może mnie oświecić i poradzić gdzie co wpisać
do sendmail.cf żeby tłumaczyło
  piotr w pentium.localhost -> "Piotr Dembiński" <hector w kki.net.pl>
dla listów wychodzących?  Na razie mam w genericstables tłumaczenie
  piotr -> hector w kki.net.pl
ale chciałbym koniecznie mieć imię i nazwisko w cudzysłowach w nagłówku.

Piotr 'pepe' Dembiński
--
Ludzie byli sobie kiedyś bliżsi. Broń nie niosła tak daleko. [S.J.Lec]